Mostrando entradas con la etiqueta Corel. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Corel. Mostrar todas las entradas

sábado, 11 de junio de 2011

2/06/11

Aquesta setmana hem terminat el treball.Hem fet la história de "Los últimos supervivientes" , l'únic que queda amb vida es Pablo.
El treball l'hem terminat amb el programa Corel,l'hem afegit la música i l'hem possat transicions entre les imatges,la transició de les imatges la haviem començat la setmana anterior.
També hem anat a veure els treball del viatge.

26/05/11

Aquesta sermana hem començat a utilitzar el programa Corel per  per a muntar les imatges del treball.Alguns dies no hem pogut afegir les imatges que haviem grabat fora del col·legi perque Juan i Pablo no haviem tragut les imatges.pero quan hem muntat les imatges Hem vist que sobrava temps i hem tingut que acurtar la história.