Aquesta setmana hem terminat el treball.Hem fet la história de "Los últimos supervivientes" , l'únic que queda amb vida es Pablo.
El treball l'hem terminat amb el programa Corel,l'hem afegit la música i l'hem possat transicions entre les imatges,la transició de les imatges la haviem començat la setmana anterior.
També hem anat a veure els treball del viatge.
Mostrando entradas con la etiqueta Corel. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Corel. Mostrar todas las entradas
sábado, 11 de junio de 2011
26/05/11
Aquesta sermana hem començat a utilitzar el programa Corel per per a muntar les imatges del treball.Alguns dies no hem pogut afegir les imatges que haviem grabat fora del col·legi perque Juan i Pablo no haviem tragut les imatges.pero quan hem muntat les imatges Hem vist que sobrava temps i hem tingut que acurtar la história.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)