Mostrando entradas con la etiqueta Guió. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Guió. Mostrar todas las entradas
sábado, 11 de junio de 2011
5/05/11
Aquesta setmana tots els integrant del grup menys yo han terminat els seus guions.Aixó es consecuencia de alguns roblemes que hem tingut pero que hem resolt de bona manera.Esperem que la setmana següent puguem terminar tots els guions.
21/04/11
Aquesta setmana hem estat decidint sobre que tipus de curt fer.Hem decidit fer-ho sobre un programa de televisió anomenat "El último superviviente".Per a grabar-ho tenim que pensar en que climes o territoris fer la grabació.Cadascu ha decidit on fer la seua grabació, la veritat es que ens ha costat bastabt de temps decidir-ho.Quan ja hem decidit això hem començat a fer el guió.
martes, 12 de abril de 2011
31/03/11
Hui hem avançat molt amb la grabació de la narració.La part que tenim grabada esta bé i te bé el temps d'acord amb el temps del video.
29/03/11
Hui quan tenien tot preparat per a grabar no hem pogut perque el microfon que teniem no funcionava.Esperem que demá triem un microfon que funcione bé per a poder grabar.
24/03/11
Hui hem terminat de fer el guió.Després hem revist tot el guió per a ver si estava bé.Després hem fet les correccions necesaries.També hem triat música per al video.
23/03/11
Hui hem seguit amb l'el·laboració del guió.Hui si que ha vingut Pablo i el nostre grup esta altra vegada alterat.
No hem pogut terminar el guió peró Veri i Pablo sí perque Veri havia treballat molt bé el día anterior.Esperem terminar-ho el día següent.
22/03/11
Hui no ha vingut Pablo i tota la classe ha estat més tranquila.Hem começat a fer el guió Juan i yo a partir del minut set i Veri ha començat la seua part sol.Al principi hem començat discutint sobre que posem al guió peró hi havia vegades que ens distraguiem en altres coses.Al final hem treballat més o menys bé.El guió ho hem fet amb l'ajuda del power point.
21/03/11
Hui hem començat el treball de la tercera avaluació.el treball consisteix en fer un guió per al power point i després narrar el viatge.Hi ha que fer un video amb el power point on apareguen les nostres narracions del viatge.També hi ha que posar-li música.
Hui hem revisat el power point i ens hem repartit el treball.Veri i Pablo farán el guió fins al minut set i Juan i yo des del set fins al final.També hem començat a buscar música per al treball.
Hui hem revisat el power point i ens hem repartit el treball.Veri i Pablo farán el guió fins al minut set i Juan i yo des del set fins al final.També hem començat a buscar música per al treball.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)