Mostrando entradas con la etiqueta ULEAD photoexpres. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta ULEAD photoexpres. Mostrar todas las entradas

martes, 12 de abril de 2011

3/3/2011

Seguim fent el power point i també fent-nos les fotografies que ens falten del power point.

24/2/2011

Aquesta setmana hem començat a fer el power point amb les imatges i la informació que haviem triat.També hem anat perfeccionantles fotografies del Ulead.

17/2/2011

Aquesta setmana hem acabat de fer les imatges per el power point sense problemes.

10/2/2011

Aquesta setmana hem seguit fent les fotografies amb el Ulead.Hem tingut problemes amb la edicio de les imatges per la iluminació, pero els hem resolt amb facilitat.

lunes, 11 de abril de 2011

03/02/11

Aquesta setmana començem a fer-nos fotografies per a posar-nos en les imatges que en les setmanes anteriors hem buscat.Les imatges les editem amb el Ulead per a fer com si aguerem estat en Manchester i Liverpool.
El treball va en bon camí i inclús no ens a sorgit cap problema.

27/01/11

Aquesta setmana hem començat a buscar imatges per al power point.Les imatges que triem tenim que editar-les amb el Ulead.Hem anat triant imatges de Manchester, principalment per a començar el power point el més prompte posible.

20/01/11

Aquesta setmana continuem amb el que la seymana pasada ens va quedar per acabar . Continuem buscant i triant els restaurants i llocs on menjarem.També hem triat el vol en el que viatjarem fins a Manchester i els llocs d'interés turístic que anirem visitar.

martes, 8 de marzo de 2011

8/3/2011

Aquesta setmana hem acabat el power point sobre el viatge.No hem tingut cap problema en acabar el power.Despres de terminar el power el hem vist per a veure els errors que hem tingut per corregir-los.

miércoles, 15 de diciembre de 2010

Trabajo asignaturas

Asignatures (DibuixTècnic)


->Materials:
Aquestes han sigut les imatges emprades per aquest Projecte, que ha sigut una estricta sel·lecció, classificació i edició.

Octògon
Vistes
  
Gratacels
  
Burj de Dubai
Fletxa
 
 
 
->Passos de la Edició:
En resum, aquestos son els passos que hem seguit a l'hora de fer el Projecte:

>1: Busquem a Google les imatges, i ho fem durament, ja que era força difícil trobar les que s'adequaven a l'idea. Una vegada trovades, les obrim una per una amb l'Ulead a un Projecte que ja haviem fet la base (800x600).

>2: Fem amb el Paint les fletxes, ja que amb l'Ulead era manual, i no es que tinguem massa pols que diguem. Després les obrim amb l'Ulead, i les deixem per emprarles al final. Per qué hem fet les fletxes? Perque en aquest Projecte, volem donar dos efectes: el de simplesa i el del pas del temps, per alló emprem unes fletxes, que simbolitzen el pas d'un nivell a l'altre. Al final expliquem el perqué d'aquestos efectes.

>3: Afegim els Textos amb la ferramenta espezialitzada (fonts: Broadway i ComicSans), els dos alhora, i começem l'edició de les dimensions. Anem a "Text->Reformar" i agafem primer el titol. Volem donar-li un efecte de profunditat, ja que a la vegada fa l'efecte de pas del temps, com si el temps fugira de les mans i s'en vaja cap a la lejania. El titol el reformem amb l'efecte de que estiga recolçat en una paret, per així fer que el subtítol parega que estiga penjant del titol. El color es blanc i negre perque volem donar l'efecte de simplesa (final) i està fet amb un gradient perque així pareix el pas del temps i dona un efecte de moviment. Finalment, afegim l'ombra cap enrrere per fer l'efecte de que s'estiguera recolçant, i que esisteixca una paret imaginària, per tal de donar-li més efectes al Projecte.

>4: Ara ens toca ficar les imatges una per una editades i en l'ordre especial. Pareix complicat, i ho és. Començem per l'octògon, que es el dibuix més simple que apareix. Fem una altra imatge base (per treballar millor) al Projecte, on peguem una cópia de l'octògon. Li donem a la ferramenta de "Retallar" amb la forma d'un cercle, amb els bordes suaus, així obtinguem una nova imatge a la qual li hem fet un pas gradual de fons (ja que abans no era blanc del tot, que ho necesitavem blanc). El fiquem al cartell segons l'ordre (primer) i seguint l'esquema que havíem fet, donant les dimensions adequades. Ara anem amb el dibuir de les vistes, fem una operació pareguda, copiem les vistes a la segona imatge base i ara el que volem es llevar-li les ratlles d'una manera gradual i dinàmica, com ho fem? Donç amb la ferramenta "Retallar" li donem una forma de dibuix infantil, ja que estem a DibuixTècnic, que a fi de comptes es Dibuix, amb els bordes una mica suaus. Quan tenim la forma feta, anem al Cartell i la fiquem al costat de l'octógon per tal que faça l'efecte de continuitat en l'escala de dificultat. Bé, ja tenim dos, queden altres dos i ara ve, la "joia de la corona", el gratacels. Volem donar-li un efecte de prolongació cap al cel, es a dir, expandre la base i fer més xicoteta la teulada, però l'Ulead no pot fer aixió. Obrim el PhotoShop. Peguem l'imatge del gratacels, ara li donem a "Transformar->Distorsionar" i li fem tosts els retocs que podem per tal de donar-li l'efecte desitjat. Quan el tenim, anem al cartell i ho fiquem davant de les vistes, com marca l'esquema prefitjat. Arribem finalmet al Burj de Dubai, un gratacels de cuasi 800 metres d'altura. Aquest es el més senzill: el peguem al cartell directament, modifiquem les dimensions per adequar-lo, el fiquem les capes necesàries per davall (per tal de no superar el text) i finalment, li donem a "Efecte" i apliquem un de blanc i negre, per tal de provocar l'efecte de simplesa que hem parlat abans. Finalment, organitzem corrèctament les imatges i els textos i pasem al següent pas.

>5: Ara, tornem a les fletxes per tal de ficarles i donar l'efecte comentat abans. Les girem una mica amb la ferramenta de "Girar i Recalibrar" i afegim llum a cada una, per que en el to negre que estaven, desentonaven amb el conjunt. Revisant el cartell, podem afirmar que ja està cuasi acavat.

>6: Vaig dir que al final era quan comentavem els efectes, no? Donç, ara venen. El primer efecte, el de simplesa: voliem donar aquest efecte perque en DibuixTècnic tot a de estar net i simplificat, d'allò que tinga el fons blanc i només emprem com máxim dos colors i les seues variacions. El segon efecte es el del pas del temps, aconseguit per la succesió de fàcil a difícil dels dibuixos. Voliem fer allò perque una part important de l'Arquitectura es el DibuixTècnic i pareix que es complementen reciproqüament, aleshores, els colors estan vinculats amb aixiò, ja que son els colors de les televisions antigues.

>7: Finalment, guardem el cartellen format JPG al meu PenDrive. 

Asignatures (Biologia)


->Materials:
Només hem emprat una imatge. ja que la vam vore i ens vam "enamorar" da la imatge: 





->Passos de la edició:
Sens dupte no cal dir que l'eix central d'aquest Projecte es l'humor, però el passos han sigut:

>1: Busquem la foto de Dr. Evil & Mini Me en Google, i trobem aquesta, ja que tenim una idea.

>2: Obrim l'Ulead i fem la imatge base (800x600). També obrim la imatge seleccionada.

>3: Copiem la imatge i l'expandim amb la ferramenta de "Girar i Recalibrar", fins fer-la de les dimensions adequades.

>4: Ara anem a ficar la ferramenta de "Retallar" amb forma de cercle i en una esquina, amb bordes definits. Açó ho fem per que Dr. Evil i Mini Me estan en un focus, i volem donar-li al titol aquest efecte. Per aixó anem ara amb el retall sel·leccionat a la ferramenta "Il·luminació" i li donem fins no poder més de llum, de manera que es crea l'efecte de focus.

>5: Li donem a la ferramenta de text i afegim un que fica "Biologia", amb inclinació (per donar l'efecte de dinamisme), l'encaixem al focus nou i li donem color (fem un gradient de gris perque els protagonistes van en gris, i fer que es pareguen). A més afegim l'ombra segons la tinguen els personatges, en aquest cas, cap a l'esquina superior dreta.

>6: Quan afegim correctament el titol, li donem al subtitol, el qual fiquem baix perqué es un text gran i llarg, així que li fem parèixer el terra, i amb un color que es parega al dels focus, per complementar-ho tot.

>7: Organitzem, revisem i guardem al meu PenDrive en format JPG.