Mostrando entradas con la etiqueta Curt. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Curt. Mostrar todas las entradas

sábado, 11 de junio de 2011

7/05/11

Aquestos dos dies Ricard ha deixat temps per a fer el blog .He tingut algunes dificultats per a fer-ho perque no podia entrar en el blog.També hem vist els curts de tota la classe.

2/06/11

Aquesta setmana hem terminat el treball.Hem fet la história de "Los últimos supervivientes" , l'únic que queda amb vida es Pablo.
El treball l'hem terminat amb el programa Corel,l'hem afegit la música i l'hem possat transicions entre les imatges,la transició de les imatges la haviem començat la setmana anterior.
També hem anat a veure els treball del viatge.

26/05/11

Aquesta sermana hem començat a utilitzar el programa Corel per  per a muntar les imatges del treball.Alguns dies no hem pogut afegir les imatges que haviem grabat fora del col·legi perque Juan i Pablo no haviem tragut les imatges.pero quan hem muntat les imatges Hem vist que sobrava temps i hem tingut que acurtar la história.

19/05/11

Aquesta setmana hem grabat algunes escenes que ens faltaven.Juan a grabat en la "U" la seua part del treball.La part de Juan consisteix en que esta en una selva i de repent apareix una tormenta , per a refugiar-se troba una cova pero hi ha un terratemo i mor.Tamé hem anat a grabar la meua part al teatre com si fora una cova i jo busque a Juan.

12/05/11

Aquesta setmana juntamaent a la setmana anterior,fora de l'escola hem grabat algunes imatges sobre el curt.La veritat és que estem bastant satisfeços de la grabació.Per a grabar vam anar a uns camps per a grabar la história de Veri amb la col·laboració de Rubén.Per a grabar la part de Pablo hem anat a un ascensor.

5/05/11

Aquesta setmana tots els integrant del grup menys yo han terminat els seus guions.Aixó es consecuencia de alguns roblemes que hem tingut pero que hem resolt de bona manera.Esperem que la setmana següent puguem terminar tots els guions.

21/04/11

Aquesta setmana hem estat decidint sobre que tipus de curt fer.Hem decidit fer-ho sobre un programa de televisió anomenat "El último superviviente".Per a grabar-ho tenim que pensar en que climes o territoris fer la grabació.Cadascu ha decidit on fer la seua grabació, la veritat es que ens ha costat bastabt de temps decidir-ho.Quan ja hem decidit això hem començat a fer el guió.

14/04/11

El següent treball tracta de fer un curt de lo que nosaltres vullguem.Per a fer el treball tindrem que decidir de que fem el curt i despresfer un guió.les imatges del curt podem graba-les en l'escola o fora de l'escola .Aquesto dos dies hem estat pensant sobre de que fem el curt pero encara no ens hem posat d'acord.