Mostrando entradas con la etiqueta Narració. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Narració. Mostrar todas las entradas
martes, 12 de abril de 2011
31/03/11
Hui hem avançat molt amb la grabació de la narració.La part que tenim grabada esta bé i te bé el temps d'acord amb el temps del video.
30/03/11
Hui hem començat a grabar quan molts grups ja havien començat a grabar en classes anteriors.No hem grabat molt perque no sabiem molt bé com anava.La gabació la fem amb el programa Audacity.
29/03/11
Hui quan tenien tot preparat per a grabar no hem pogut perque el microfon que teniem no funcionava.Esperem que demá triem un microfon que funcione bé per a poder grabar.
24/03/11
Hui hem terminat de fer el guió.Després hem revist tot el guió per a ver si estava bé.Després hem fet les correccions necesaries.També hem triat música per al video.
23/03/11
Hui hem seguit amb l'el·laboració del guió.Hui si que ha vingut Pablo i el nostre grup esta altra vegada alterat.
No hem pogut terminar el guió peró Veri i Pablo sí perque Veri havia treballat molt bé el día anterior.Esperem terminar-ho el día següent.
22/03/11
Hui no ha vingut Pablo i tota la classe ha estat més tranquila.Hem começat a fer el guió Juan i yo a partir del minut set i Veri ha començat la seua part sol.Al principi hem començat discutint sobre que posem al guió peró hi havia vegades que ens distraguiem en altres coses.Al final hem treballat més o menys bé.El guió ho hem fet amb l'ajuda del power point.
21/03/11
Hui hem començat el treball de la tercera avaluació.el treball consisteix en fer un guió per al power point i després narrar el viatge.Hi ha que fer un video amb el power point on apareguen les nostres narracions del viatge.També hi ha que posar-li música.
Hui hem revisat el power point i ens hem repartit el treball.Veri i Pablo farán el guió fins al minut set i Juan i yo des del set fins al final.També hem començat a buscar música per al treball.
Hui hem revisat el power point i ens hem repartit el treball.Veri i Pablo farán el guió fins al minut set i Juan i yo des del set fins al final.També hem començat a buscar música per al treball.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)