Mostrando entradas con la etiqueta Power point. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Power point. Mostrar todas las entradas
martes, 12 de abril de 2011
22/03/11
Hui no ha vingut Pablo i tota la classe ha estat més tranquila.Hem começat a fer el guió Juan i yo a partir del minut set i Veri ha començat la seua part sol.Al principi hem començat discutint sobre que posem al guió peró hi havia vegades que ens distraguiem en altres coses.Al final hem treballat més o menys bé.El guió ho hem fet amb l'ajuda del power point.
3/3/2011
Seguim fent el power point i també fent-nos les fotografies que ens falten del power point.
24/2/2011
Aquesta setmana hem començat a fer el power point amb les imatges i la informació que haviem triat.També hem anat perfeccionantles fotografies del Ulead.
10/2/2011
Aquesta setmana hem seguit fent les fotografies amb el Ulead.Hem tingut problemes amb la edicio de les imatges per la iluminació, pero els hem resolt amb facilitat.
lunes, 11 de abril de 2011
03/02/11
Aquesta setmana començem a fer-nos fotografies per a posar-nos en les imatges que en les setmanes anteriors hem buscat.Les imatges les editem amb el Ulead per a fer com si aguerem estat en Manchester i Liverpool.
El treball va en bon camí i inclús no ens a sorgit cap problema.
El treball va en bon camí i inclús no ens a sorgit cap problema.
27/01/11
Aquesta setmana hem començat a buscar imatges per al power point.Les imatges que triem tenim que editar-les amb el Ulead.Hem anat triant imatges de Manchester, principalment per a començar el power point el més prompte posible.
20/01/11
Aquesta setmana continuem amb el que la seymana pasada ens va quedar per acabar . Continuem buscant i triant els restaurants i llocs on menjarem.També hem triat el vol en el que viatjarem fins a Manchester i els llocs d'interés turístic que anirem visitar.
13/01/11
Aquesta setmana hem començat un nou treball per a la segona avaluació . El treball consisteix en fer un power point sobre un viatge inventat a alguna part d'Europa . Primer hem de triar la ciutat o ciutats que vullgam visitar . El meu grup esta format per Veri , Pablo , Juan i yo , hem decidit fer el treball sobre Manchester i Liverpool . Abans de començar a fer el power tenim que buscar els hotels , restaurants , avions , etc.En el viatge cadascú té un presupost de 1000 euros.
Aquesta setmana hem començat per triar el viatge , el cotxe , etc.
Aquesta setmana hem començat per triar el viatge , el cotxe , etc.
martes, 8 de marzo de 2011
8/3/2011
Aquesta setmana hem acabat el power point sobre el viatge.No hem tingut cap problema en acabar el power.Despres de terminar el power el hem vist per a veure els errors que hem tingut per corregir-los.
lunes, 11 de octubre de 2010
Hoy ya hemos acabado y entregado el power point social, la música ya nos iba bien, después de los problemas que tuvimos en el ordenador, también añadimos más imágenes porque nuestro power era demasiado estático y hemos cambiado el tiempo de todas, para que nos fuera justo sin necesidad de cortar la canción, lo hemos pegado en la carpeta que habia puesto Ricardo
Suscribirse a:
Entradas (Atom)